„Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.” Notificarea se va face prin intermediul adresei de e-mail, menționând numărul comenzii, numele întreg și adresa, precum și codul produselor pentru care se dorește returnarea. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (fără urme ale utilizării, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului/produselor se va face în cel mult 14 de zile de la retur.
2. Returnarea produselor pentru schimb de mărime/culoare
Clientul are dreptul ca în termen de 30 zile să poată schimba un produs cu o altă mărime/culoare (excepție fac produsele care sunt deja imprimate și/sau personalizate după preferințele clientului conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor). În acest caz, clientul va notifica vânzătorul prin intermediul adresei de e-mail contact@clubshop.ro sau la numărul de telefon 0770 538 236 și va trimite produsul pe care dorește să îl returneze împreună cu Formularul de Retur (situat în partea de jos a facturii fiscale) la adresa depozitului Peak (str. Bradului, nr. 203, Sâncraiu de Mureș, jud. Mureș).
După ce produsul returnat ajunge în posesia Vânzătorului, clientului va fi contactat telefonic pentru a stabili ce mărime/culoare dorește la schimb. În cazul în care mărimea/culoarea nu este disponibilă și se dorește înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, se va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, se primește o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costul de livrare al produsului înlocuitor va fi suportat de client. Dacă clientul nu mai dorește un alt produs la schimb, valoarea comenzii se va vira în contul bancar al acestuia.
3. Produse care prezintă defecte sau deteriorări în momentul recepției:
În cazul în care primiți un produs defect, vă rugăm contactați echipa clubshop.ro (e-mail: contact@clubshop.ro) pentru a sesiza problema apărută și a solicita înlocuirea cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. În acest caz, cheltuielile de returnare și, eventual, de expediție pentru produsul înlocuitor, vor fi suportate de către clubshop.ro. Vă sugerăm să refuzați recepția coletelor care prezintă deteriorări vizibile. Vânzătorul este obligat să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără crearea neplăcerilor nejustificate pentru Client potrivit prevederilor Legii 499/2003.
4. Produse livrate greșit sau care nu corespund specificațiilor de pe site:
Dacă primiți un produs care nu corespunde cu specificațiile de pe clubshop.ro, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii acestuia. Dacă doriți înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. În acest caz, cheltuielile de returnare și, eventual, de expediție pentru produsul înlocuitor, vor fi suportate de către clubshop.ro.
5. Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014. Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.