„Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.” Excepție fac produsele care sunt deja imprimate și/sau personalizate după preferințele clientului conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, situație în care se poate renunța la produse doar dacă prezintă defecte de funcționalitate. Notificarea se va face prin intermediul adresei de e-mail sau prin fax, menționând numărul comenzii, numele întreg și adresa dumneavoastră precum și codul produselor pe care doriți să le returnați. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (fără urme ale utilizării, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
În cazul în care primiți un produs defect, vă rugăm contactați echipa clubshop.ro prin intermediul numărului de telefon 0770.538.236 sau e-mail contact@clubshop.ro pentru a sesiza problema apăruta și a solicita înlocuirea cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia sub forma de voucher. În acest caz, cheltuielile de returnare și, eventual, de expediție pentru produsul înlocuitor, vor fi suportate de către clubshop.ro. Vă sugerăm să refuzați recepția coletelor care prezintă deteriorări vizibile. Vânzătorul este obligat să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără crearea neplăcerilor nejustificate pentru Client potrivit prevederilor Legii 499/2003.
Dacă primiți un produs care nu corespunde cu specificațiile de pe clubshop.ro, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii acestuia. Dacă doriți înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. În acest caz, cheltuielile de returnare și, eventual, de expediție pentru produsul înlocuitor, vor fi suportate de către clubshop.ro.
4. Garanția comercială a produselor este de 30 zile. Echipa clubshop.ro nu răspunde pentru produsele folosite/spălate necorespunzător, prin urmare vă rugăm să respectați cerințele de spălare/uscare a produselor, înscrise pe etichete. Pentru aceste produse, garanția nu mai este valabilă.